יום רביעי, 15 באפריל 2009

מה צריך לדעת שחותמים חוזה עם ספקי חתונה?

לא פעם במהלך עבודתנו עם מתחתנים, אנו שומעים על זוגות אשר חתמו על הסכם עם אולם / גן אירועים ולאחר החתימה הצטערו ומייד רצו לבטל את ההסכם.

מסתבר שהדרך אל מקום החתונה לא עובר רק בעיניים אלא גם בכיס, אם אתם בדרך לראות מקום לחתונה או לחתום על הסכם, עליכם לקרוא את האותיות הקטנות, למשל:
מה מחיר המנה? האם הוא כולל מע"מ? מה העלות של כל מנה נוספת? כמה מנות רזרבה מציע המקום?
האם המחיר כולל שירות?
האם יש תוספות? שדרוגים לתפריט?האם למקום יש רישיון עסק? ביטוח? אל תשכחו לציין את הפרט הזה בחוזה.אבטחה ושירותי ניקיון? חשוב שיהיו שירותי ניקיון לכל אורך החתונה.מהו המחיר עבור עיצוב שולחנות? חופה? מה מציע המקום במחיר המנה וכמה יעלה לשדרג?מה קורה במקרה ואתם נאלצים לבטל את החתונה? מהו הקנס? ומה במקרה שאתם נאלצים לדחות את החתונה?
מה קורה במקרה שהאולם מבטל את האירוע?
האם למקום יש את כל תעודות הכשרות המתאימות? כולל אישור ממשרד הבריאות?
מה הם תנאי התשלום? מקובל לתת 10%- 30% מקדמה ואת היתרה לאחר האירוע.
- חשוב! לא לשלם את כל סכום האירוע לפני החתונה!
חתונה זה עסק יקר, ההוצאה הגדולה ביותר היא המקום לכן חשוב לקרוא היטב את כל הסעיפים ולדעת לשאול את כל השאלות החשובות.

בדקתם את הפרטים? יש סעיפים שלא מובנים לכם? קחו את ההסכם אתכם הביתה, התייעצו עם חברים ובני משפחה, אל תחתמו על שום מסמך עד אשר תבינו את כל הסעיפים ותסכימו עליהם.

חשוב לרשום את כל הפרטים בהסכם, גם עם האולם/ גן אירועים וגם עם שאר ספקי השירות בחתונה.

יש לכם שאלות נוספות? נשמח לסייע לכם.
ושתהיה לכם רק חתונה מוצלחת!

לי-קל אירועים www.lee-kal.co.il

אין תגובות: