יום רביעי, 18 בפברואר 2009

עשרים שנים לחברת לי קל אירועים

לי קל אירועים חוגגים עשרים שנים!

רוצים לארגן אירוע? מתחתנים? לי קל אירועים מציעה לכם 20 שנים של ניסיון!

האינטרנט מלא בתמונות מדהימות! ועם זאת חסר בהירות בגלל הכמות האינסופית של המידע שתמצאו.
למשל: אף אתר לא מציין מה רמת האוכל? מה רמת המחירים? איך השירות? כמה אנשים נכנסים?
או לחילופין - מה מספר האורחים המינימאלי עבורם הם מוכנים לערוך עבורכם אירוע? מה התרשמות האורחים שהשתתפו באירוע במקום? ועוד ועוד.

"לי קל" מספק מידע חינם לארגון אירוע.

תיצרו אתנו קשר ותספרו לנו מה החלום שלכם, תסבירו לנו מה דרישותיכם. אנחנו נמצא לכם את המקומות המתאימים ביותר לרצונותיכם. ונחשוב יחד, אתכם על הגשמת החלום.

יחד נבנה אירוע שלא ישכח!

לשם כך אנו משתמשים ב- 20 שנות ניסיון בעבודתנו מול 25,371 זוגות. זה הופך אותנו למומחים במציאת הספקים ונותני השירותים הטובים ביותר עבורכם, במחירים משתלמים ובלי הרבה כאבי ראש.

נחסוך לכם זמן, כסף והכי חשוב: מפחי נפש!

את הצעותינו תוכלו לקבל בכל דרך שנוחה לכם: במייל/ בפקס/ בטלפון/ בדואר או בפגישה אישית.

רוצים המלצה חמה? שאלו את החברים- ודאי תמצאו לפחות אחד שכבר השתמש בשירות שלנו. ואנו בטוחים שהוא זוכר אותנו לטובה!

שירותי הייעוץ וארגון האירועים של חברת לי קל ניתנים ללא תשלום.

להשתמע בשמחות! www.lee-kal.co.il

אין תגובות: