יום רביעי, 20 באוגוסט 2008

המלצות שירי מזרחיים

אתם מתחתנים ורוצים כמו כולם לעשות שמח בחתונה? גם אם אתם לא חובבי הזאנר המזרחי אתם חייבים להודות שהמוסיקה המזרחית עושה את העבודה, לפניכם כמה המלצות על שירי סלאו במזרחית ושירי ריקודים.

רוב הזוגות מכנים את זה מזרחית לייט אבל המוסיקה עושה את העבודה.

אספנו כמה שירים מומלצים במזרחית שאפשר לנגן בחתונה.

אוסף שירים לחתונה במזרחית:

שירים ליציאה מהחופה וגם לריקודים:

אייל גולן - פיציריקהשי עמר-באושר ובעוני
רז חדד - תודה לך - רימיקסדקלון- ישמח חתני
אלון דה לוקו -אוריוסי אזולאי - אני אקטוף לך את הירחירון כהן- חולה עליך
חאלד- יה ראייח
גור'ג בר- מברוק עליקליאור פרחי- אני מת
ניסים סרוסי - אשליותזהבה בן- חיה בשבילך
מרגול - אז מהחיים משה ויואב יצחק-עד סוף העולם- רימיקסישי לוי- את משגעת
אייל גולן- אוהב אותך
עפרה חזה - שמור נא עלינו רמיקסחמסה- אתה חייב למות עלי
שלומי שבת- מתוקים
איך גולן- בתוך הקסם
להקת שפתיים- דור ביהה ישיבני
להקת שפתיים- שפתיים - ערוסהאייל גולן- מלכת היופישלומי שבת -אני אוהב אותך
שפתיים- אהלן וסהלן
סטאלוס ואורן חן-זה לא עושה
אבי סינואני- לעולם לא ניפרד- צינגלה-לא בוגד-אשה בונה
משה פרץ-אש
שרית חדד- אתה תותח
גליקריה- פני מלאך
לי כלום
אודי דוד - אני בן אדם
סטלוס ואורן חן- בום פם הנשיקה
שרית חדד- חגיגה
חובבי ציון - רוצה בנותרון שובל- בייבי

שירים שיכולים להתאים לסלואו וגם לשיר כניסה לחופה:

אייל גולן- הוזה אותך מולי
רגב הוד בתלם אוהבים
בועז שרעבי- כשאת נוגעת בי
אייל גולן – צליל מיתר
אייל גולן-ואני קורא לךרז חדד - תודה לךשלומי סרנה- אוצר שלי
עידן יניב - חושב עליה
אייל גולן ואתניקס- רק האהבה תנצח
בועז שרעבי- את לי לילה
עמיר בניון- יש לי חלום
עמיר בניון- ניצחת איתי הכל
רון שובל- לפעמיםמושיק עפיה ורינת בר- הנצח
חיים משה ויואב יצחק- עד סוף העולםחיים משה- כל נדריחיים משה-נשבע
סגיב כהן- חכי עוד רגע
שר אל- אתה חי בחלוםליאור נרקיס ושלומי שבת- לכל אחד ישלידור יוספי ומיכל אמדורסקי-שני עולמות
נתי לוי- למענךמושיק עפיה-זו היד שלךמושיק עפיה-יש לי אותךנריה חובב-אהבה כנהקובי אפללו- שיר געגועיםקובי פרץ-אני אוהב אותךשימי תבורי- עוד סיפור אחד של אהבה
גאולה מדיאל וישי לוי- שבועת האוהבים
רגב הוד- התינשאי לי
זוהר ארגוב- את לי לילהזהבה בן- עוד דקה את נעלמת
רון שובל- ריקוד החתונה
לי קל חתונות אירועים גן אירועים חתונה בטבע חתונה בים

אין תגובות: